Gwarancja DuraCare
Gwarancja Optoma DuraCare
Ten dokument zawiera szczegółowe warunki gwarancji Optoma DuraCare zakupionej na projektor laserowy Optoma ProAV sprzedawany w: Wielkiej Brytanii, Niemczech, Rosji, Danii, Francji, Hiszpanii, Włoszech, Szwajcarii, Polsce i Szwecji.
Produkty Optoma pozyskane poza tymi regionami nie są objęte niniejszą gwarancją, należy zapoznać się z odpowiednią gwarancją na swój produkt.
Optoma Europe Ltd i firmy stowarzyszone (zwane łącznie „Optoma”) udzielają niniejszej gwarancji jako nabywcy gwarancji Optoma DuraCare („Gwarancja”) obejmującej projektor marki Optoma („Projektor”).
Lista modeli projektorów, do których można zastosować niniejszą gwarancję, jest dostępna na stronie gwarancji w sekcji Wsparcie na stronie internetowej Optoma: http://www.optoma.eu.
Usługa
Dodatkową zaletą tego pakietu jest konserwacja zapobiegawcza, która musi zostać wykonana przed upływem 12 000 godzin pracy lub przed upływem trzech lat od daty zakupu, w zależności od tego, co nastąpi wcześniej („Usługa”). Usługa przywróci wydajność Projektora do pierwotnej, wyprodukowanej specyfikacji.
Usługa obejmuje:
- Wymiana laserowego źródła światła - przywraca jasność do oryginalnych specyfikacji producenta.
- Wymiana krytycznych komponentów i części ruchomych - przywraca niezawodność nowego projektora
- Kontrola wewnętrzna i czyszczenie - zapewniają ciągłe optymalne działanie projektora.
Zrealizowanie Usługi w ciągu 3 lat od zakupu lub przed wystąpieniem 12 000 godzin pracy spowoduje przedłużenie standardowej gwarancji na Projektor i laserowe źródło światła zgodnie z poniższym okresem Gwarancji i warunkami Gwarancji. Niezorganizowanie przez użytkownika końcowego usługi w ciągu pierwszych 3 lat lub 12 000 godzin pracy projektora od zakupu może spowodować unieważnienie Gwarancji.
Gwarancja i Okres Gwarancji
Pod warunkiem wykonania Usługi Optoma zapewnia, że Projektor i laserowe źródło światła będą wolne od wad materiałowych, projektowych i wykonawczych przez dłuższy okres pięciu lat lub 24 000 godzin (w zależności od tego, co nastąpi wcześniej) od daty zakupu ( "Gwarancja").
Niniejsza Gwarancja dotyczy kupującego lub użytkownika końcowego Projektora.
Optoma gwarantuje, że w okresie świadczenia tej Usługi w terminie, jeśli w ciągu pierwszych pięciu lat od daty zakupu lub 24 000 godzin pracy („Okres Gwarancji”) Projektor i / lub laserowe źródło światła nie spełnia Gwarancji, Optoma lub autoryzowany serwis Optoma, w rozsądnym handlowo czasie, bezpłatnie usunie wady materiałowe, projektowe i wykonawcze poprzez naprawę lub, jeśli Optoma według własnego uznania uzna to za konieczne, wymianę Projektora i / lub światła laserowego źródło zgodnie z niniejszą Gwarancją (chyba że prawo stanowi inaczej).
Niniejsza Gwarancja jest ważna i wykonalna tylko w kraju, w którym zakupiono zarówno Gwarancję, jak i Projektor, pod warunkiem, że Optoma przeznaczyła na sprzedaż w tym kraju i ma zastosowanie tylko do Gwarancji, jeśli jest rozprowadzana przez Optoma lub jej autoryzowanych sprzedawców.
Optoma rozpatrzy każde ważne roszczenie tak szybko, jak to możliwe, w ramach ograniczeń wynikających z procedur operacyjnych.
Optoma nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek straty finansowe, bezpośrednie, pośrednie, wtórne lub inne, w jakikolwiek sposób spowodowane opóźnieniem w dostawie odnowionego lub zamiennego projektora w ramach niniejszej Gwarancji.
Niniejsza Gwarancja stanowi rozszerzenie wszelkich warunków gwarancji na Projektor lub okresu gwarancji w dokumencie ograniczonej gwarancji Optoma EMEA mającym zastosowanie do oryginalnego produktu Projektor.
Okres Gwarancji nie zostanie przedłużony, odnowiony ani w inny sposób naruszony z powodu:
- Późniejszej odsprzedaży; lub
- Autoryzowanej naprawy Optoma; lub
- Autoryzowanej przez Optoma wymiany projektora
Awaria produktu w ciągu 14 dni od zakupu
Jeśli Projektor ulegnie awarii z powodu wady produkcyjnej w ciągu 14 dni od daty zakupu, należy natychmiast zwrócić urządzenie do punktu zakupu w celu wymiany na nowe.
Ma to na celu ochronę Twoich praw konsumenckich.
Twoim obowiązkiem jest zwrot urządzenia w jego oryginalnym, „nowym” stanie, bez śladów użytkowania lub uszkodzeń, wraz z całym opakowaniem i wszystkimi akcesoriami.
Jeśli wolisz naprawę gwarancyjną, postępuj zgodnie z procedurą gwarancyjną wymienioną poniżej.
Aktywowanie Gwarancji DuraCare
Gwarancja musi być aktywowana, aby była ważna. Zakup Gwarancji nie aktywuje automatycznie niniejszej Gwarancji; aktywacja to osobny proces. Aktywacja musi zostać zakończona w ciągu 12 000 godzin lub 3 lat od zakupu Projektora, w zależności od tego, co nastąpi wcześniej. Aby aktywować niniejszą Gwarancję, należy odwiedzić stronę gwarancyjną w sekcji Pomoc w witrynie internetowej Optoma. www.optoma.eu.
Jak uzyskać serwis gwarancyjny?
Warunkiem wykonania usługi gwarancyjnej jest powiadomienie autoryzowanego serwisu Optoma o reklamacji w ciągu jednego (1) miesiąca od jej otrzymania, a w każdym razie nie później niż przed upływem Okresu Gwarancji. Aby powiadomić autoryzowaną firmę serwisową Optoma, użyj danych kontaktowych Centrów Serwisowych Optoma wymienionych w sekcji Wsparcie na stronie internetowej Optoma: www.optoma.eu
Zgłaszając reklamację w ramach niniejszej Gwarancji, będziesz zobowiązany do dostarczenia:
- Projektora
- Oryginału dowodu zakupu Gwarancji i Projektora, który wyraźnie wskazuje nazwę i adres sprzedawcy, datę i miejsce zakupu, typ produktu oraz numer seryjny Gwarancji i Projektora.
Jeśli Optoma uzna, że wymagany jest serwis gwarancyjny Projektora lub wymiana gwarancyjna źródła światła laserowego, Optoma wyda numer autoryzacji zwrotu materiału (RMA) i dostarczy formularz RMA. Należy przesłać ten formularz, odpowiednio wypełniony, do autoryzowanego Centrum Serwisowego Optoma. Autoryzowane Centra Serwisowe Optoma są wymienione w obszarze wsparcia na stronie internetowej Optoma: www.optoma.eu
Projektor i / lub laserowe źródło światła należy odesłać do Optoma w oryginalnym lub równoważnym opakowaniu, opłacić z góry koszty wysyłki i ubezpieczyć przesyłkę lub zaakceptować ryzyko utraty lub uszkodzenia podczas transportu.
Po otrzymaniu Optoma przetestuje Projektor i / lub laserowe źródło światła i jeśli okaże się wadliwe, naprawi lub wymieni Projektor i / lub laserowe źródło światła.
Optoma zutylizuje wadliwe części projektora / laserowego źródła światła lub, w przypadku wymiany, cały projektor i / lub laserowe źródło światła w sposób przyjazny dla środowiska i wyśle odnowiony lub wymieniony Projektor i / lub laserowe źródło światła do Ciebie opłacony z góry.
Projektor należy zwrócić do centrum serwisowego Optoma w celu konserwacji. W okresie serwisowania można w razie potrzeby udostępnić jednostkę na wypożyczenie ***. Termin wykonania usługi i zwrotu urządzenia klientowi to 7 dni roboczych, chyba że uzgodniono inaczej. *** w zależności od dostępności odpowiedniego Projektora do wypożyczenia.
Czego nie obejmuje?
- Projektorów i produktów, które nie są oryginalnymi produktami Optoma.
- Niniejsza Gwarancja nie obejmuje a) wad spowodowanych nieostrożnym obchodzeniem się (w tym między innymi wad spowodowanych ostrymi przedmiotami, zginaniem, uderzaniem, zgniataniem lub upuszczaniem itp.) Lub b) wadami lub uszkodzeniami spowodowanymi niewłaściwym użyciem Projektora, w tym użycie niezgodne z instrukcją obsługi dostarczoną przez Optoma. Niniejsza gwarancja nie obowiązuje, jeśli Projektor lub laserowe źródło światła zostały otwarte, zmodyfikowane lub naprawione przez kogokolwiek innego niż autoryzowane centrum serwisowe Optoma, jeśli zostały naprawione przy użyciu nieautoryzowanych części zamiennych lub jeśli numer seryjny lub data Projektora / źródła światła laserowego kod został usunięty, skasowany, zniekształcony, zmodyfikowany, zmieniony lub w jakikolwiek sposób nieczytelny, o czym decyduje wyłącznie Optoma.
- Niniejsza gwarancja traci ważność, jeśli Projektor / źródło światła laserowego zostało narażone na wilgoć lub ekstremalne warunki termiczne lub środowiskowe lub na gwałtowne zmiany takich warunków, korozję, utlenianie, rozlanie żywności lub cieczy lub wpływ produktów chemicznych.
- Niniejsza gwarancja jest nieważna, jeśli Projektor jest używany w nadmiernie brudnym lub zakurzonym środowisku lub jeśli nie był regularnie konserwowany, aby wloty powietrza były wolne od przeszkód.
- Niniejsza gwarancja jest nieważna, jeśli Projektor zostanie wyłączony nieprawidłowo, uniemożliwiając tym samym wyłączenie projektora we wcześniej określony, kontrolowany sposób. Klauzula ta nie obejmuje niektórych modeli projektorów obsługujących funkcję „Bezpośrednie wyłączanie”. Modele projektorów, których to dotyczy, są określone w specyfikacjach produktu.
- Niniejsza gwarancja jest nieważna, jeżeli szkoda została spowodowana przez zaniedbanie lub zaniedbanie wykonania odpowiedniej konserwacji przez kupującego, jego klienta, użytkownika końcowego lub w przypadku działania siły wyższej, zdarzeń naturalnych lub podczas transportu.
Inne ważne uwagi
Wszystkie części Projektora lub innego sprzętu, który zostały wymienione przez Optoma, stają się własnością Optoma. Jeśli okaże się, że Projektor nie jest objęty warunkami niniejszej Gwarancji, Optoma i jej autoryzowane firmy serwisowe zastrzegają sobie prawo do naliczenia opłaty manipulacyjnej.
Prawa ustawowe - Optoma nie udziela żadnej innej Gwarancji, gwarancji ani podobnych oświadczeń poza tymi, które zostały wyraźnie określone powyżej, a niniejsza Gwarancja na projektor zastępuje wszelkie inne Gwarancje, w najszerszym zakresie dozwolonym przez prawo. W przypadku braku obowiązujących przepisów, niniejsza Gwarancja będzie jedynym i wyłącznym środkiem zaradczym dla użytkownika końcowego przeciwko Optoma, a Optoma w żadnych okolicznościach nie będzie ponosić odpowiedzialności, wyraźnej ani dorozumianej, za jakiekolwiek inne pośrednie lub wtórne straty wynikające z zaniedbania, naruszenia umowy, czy jakkolwiek.
Niniejsza Gwarancja nie narusza ani nie wpływa na ustawowe prawa użytkownika końcowego i / lub jakiekolwiek prawa wynikające z innych umów zawartych przez użytkownika końcowego z Optoma i / lub jakimkolwiek innym sprzedawcą.
Optoma nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek awarie techniczne, Projektora, oprogramowania, serwera, strony internetowej lub inne awarie lub uszkodzenia jakiegokolwiek rodzaju w takim zakresie, w jakim uniemożliwia to uczestnikowi lub w inny sposób utrudnia uczestnictwo w Gwarancji.
Optoma zawsze przestrzega ustawy o ochronie danych 2018 i ogólnego rozporządzenia o ochronie danych podczas przetwarzania wszelkich danych osobowych otrzymanych na podstawie niniejszej Gwarancji. Należy pamiętać, że podczas rejestracji elektronicznej zostaniesz poproszony o zgodę na przetwarzanie Twoich danych przez Optoma w celach marketingowych.
Optoma zastrzega sobie prawo do audytu wszystkich roszczeń w celu upewnienia się, że niniejsze warunki zostały spełnione i do zażądania dodatkowych informacji lub dokumentów uzupełniających dotyczących wszelkich roszczeń.
Optoma nie zapewni naprawy gwarancyjnej Projektora poza okresem gwarancji. Jednak produkt wymagający naprawy poza okresem gwarancji może zostać naprawiony przez autoryzowane centrum serwisowe Optoma. Ta praca będzie odpłatna.
Ograniczenie Odpowiedzialności – odpowiedzialność Optoma, zarówno kontraktowa, wynikająca z czynu niedozwolonego, czy na podstawie gwarancji, będąca wynikiem niedbalstwa lub innego analogicznego naruszenia jest ograniczona do zwrotu wartości ceny zakupu zapłaconej przez nabywcę oraz w żadnym wypadku Optoma nie będzie ponosić odpowiedzialności za szkody rzeczywiste, utracone korzyści, utracone przychody lub utracone oszczędności. Cena produktu jest górną granicą odpowiedzialności przy ustalaniu odpowiedzialności Optoma.
Przeniesienie Gwarancji – w przypadku sprzedaży Projektora wraz z przypisaną do niego Gwarancją przez pierwotnego właściciela, Gwarancja na Projektor przechodzi na nabywcę z zastrzeżeniem przekazania nabywcy oryginału dowodu zakupu. Powyższe jest niezbędne celem wykazania, że dla danego Projektora nie upłynął już Okres Gwarancji.